Lägesrapport

Middagsklubben filosoferar lite via sms.

Jonathan:
Just nu tänker jag faktiskt mer på Daniel och hans fläskbuljong än på Willy Ohlsson och hans högrev. Är det något fel på mig?
Granvik: Nej, att tänka på Daniel är helt normalt.

Jonathan: Men jag känner att jag sviker Willy Ohlsson, han som har så härlig högrev.
Granvik: Det är därför människan är skapt med två hjärnhalvor. Den ena tänker på Willy Ohlssons högrev, den andra på Daniel och Djuret.

Väldigt många MK-fans har hört av sig och undrar varför inte rapporten från gårdagens premiärbesök på Djuret publicerats. Lugna er, den landar på bloggen i kväll.

Kommentarer
Postat av: a

2009-10-08 @ 18:54:25
Postat av: Anders Berg

Ja, den var sjukt god! Fast "consumé" om jag får be... ;-)

2009-10-08 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0